2016. január 10., vasárnap

Új év, új blog

Kedves Mátra rajongók!

Bár már megtettem, hadd kívánjak Nektek még egyszer Nagyon sikeres, túrázásban és élményekben gazdag, Boldog Új Évet!

Az alábbi blogot azzal a célzattal hoztam létre tavaly márciusban, hogy egy, a facebooknál személyesebb formában tartsam veletek a kapcsolatot, minden nap legyen valami új, legyen valami érdekes, azonban ez sajnos nem egészen teljesült. Sokszor fogtam bele különféle témák szerkesztésébe és kidolgozásába, de sehogy sem tetszett, amit megalkottam. A mai napon azonban beleástam magam a blogszerkesztés rejtélyeibe és végre sikerült elkészítenem azt, amit tavaly márciusban elképzeltem.
Mától kezdve ha nem is minden nap, de a héten többször is jelentkezek majd új bejegyzésekkel: Aktuális hírekkel, élménybeszámolókkal, rövid történetekkel, túraajánlókkal, tapasztalatokkal, véleményekkel egy-egy szálláshelyről, túraútvonalról, kiállításról, étteremről, szolgáltatásról, stb...
Bár teljes arculatváltás történt itt a blogon, a célom ugyan az, mint tavaly, az indításkor:
Ennek a blognak a szerkesztésével azt kívánom elérni, hogy minél többen megszeressék, megismerjék a Mátrát. Buzdítani mindenkit arra, hogy a természetjárás, a túrázás, a friss levegőn való tartózkodás nem is olyan rossz dolog: sőt, eleme és szükséges hozzávalója az egészséges, boldog, kiegyensúlyozott életnek. Akik pedig már ismerik, szeretik a hegységet, azoknak friss, aktuális fotókat és helyzetjelentést hozni, biztosítani azt, hogy ha testileg nem is, de lelkileg minden nap egy kicsit a Mátrában érezhessétek magatokat!

Kövessetek továbbra is a Facebookon, ahol minden órában érkeznek az általam vagy az oldalt követő rajongók által készített természetfotók és hírek a Mátrából. Tartsatok velem bármikor egy túrán, legközelebb például január 17-én, Sirokban. Várlak Titeket!
Keressetek szállás, program vagy túraajánlattal kapcsolattal is bármikor!

Legyen nagyon szép estétek Mátra rajongók!

Norbi 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése